Toegangscontrole en managen bezoekersaantallen
We hebben veelal een manier gevonden om ons binnen de coronamaatregelen te manoeuvreren. Hoewel de situatie nog fragiel is, komt er nu voorzichtig ruimte. Hoe ga je binnen het bedrijf de ruimte nu goed benutten? Wat is nu de juiste manier om het aantal bezoekers- en klanten in het pand te managen. De 1.5 meter afstand hanteren kan knap lastig zijn.
Door de Brivo-toegangscontrole te gebruiken wordt het managen van bezoekers makkelijker gemaakt. We kunnen met deze software namelijk bezoekersregistratie laten plaatsvinden. Hierdoor wordt het eenvoudig om beperkte aantallen binnen te laten, het is tenslotte de bedoeling dat we een veilige ontmoetingsplek hebben voor onze bezoekers- en klanten.
Eenvoudig schaalbaar met Brivo maar ook stand-alone te leveren
Via het toegangscontrolesysteem van Brivo kunnen we bezoekersregistratie eenvoudig realiseren. Zo kunnen medewerkers klanten uitnodigen via het toegangscontrolesysteem. Zij ontvangen vervolgens per e-mail een uitnodiging voor in hun elektronische agenda met een QR-code. Op het moment dat de afspraak plaatsvindt dient de bezoeker zijn QR-code bij de ingang te scannen. Dit gebeurt eenvoudig door de telefoon van de bezoeker met de QR-code voor de terminal van het systeem te houden. Hierna dient er een vragenlijst te worden ingevuld door de bezoeker over zijn gezondheid. Maar hierin kunnen ook de voor het bedrijf specifieke veiligheidsregels worden opgenomen. De medewerker krijgt direct de melding op zij of haar telefoon dat de afspraak is gearriveerd. Bij het verlaten van het (kantoor) pand dient de bezoeker zich af te melden via de terminal. Het systeem houdt ook bij hoeveel mensen in het pand zijn en geeft een melding als het x aantal personen wordt overtreden.
Net als al onze securityoplossingen die wij bieden is ook bezoekersregistratie een Cloud oplossing, hiervoor is dus geen investering in hard- of software nodig.
Voor vragen of een gratis demo neem contact op met Hexta.