Storing melden
Heeft u een storing?
We begrijpen hoe belangrijk het is dat deze zo snel mogelijk wordt opgelost. Via het onderstaande formulier kunt u eenvoudig en snel uw storing aan ons doorgeven. De informatie die u verstrekt, helpt ons om de situatie accuraat te beoordelen en snel te handelen, zodat u weer verder kunt zonder zorgen.
Waarom vragen we om specifieke informatie?
Elke melding is uniek. Door ons zo volledig mogelijk te informeren, kunnen wij direct de juiste stappen ondernemen en de juiste specialisten inschakelen. Op deze manier besparen we tijd en kunnen we de storing efficiënter verhelpen.
Onze aanpak
Zodra wij uw melding ontvangen, wordt deze door ons team beoordeeld en onmiddellijk opgepakt. We doen er alles aan om de storing snel en zorgvuldig op te lossen. Met onze ervaring en toewijding streven we naar een optimale service en minimale wachttijd.
- Hexta BV
- Algemeen: 085-02 39 670
- Service: 085-02 39 677
- info@hexta.nl
-
Platinastraat 15
2718 SZ Zoetermeer - KVK: 59074337
- BTW: NL853306394B01
Meld uw storing hieronder
Veelgestelde vragen
Bekijk hiervoor de handleiding. Klik hier om de handleiding te openen.
Dit betekent meestal dat de poort in dodemansfunctie is gekomen. U kunt de poort resetten door de spanning er even af te halen en er na 10 seconden weer op te zetten.
Als er geen lichtjes op de besturing branden is misschien de zekering in de meterkast stuk. Controleer en herstel dit en probeer het dan nog eens.
Een storing of schade kunt u ook melden via het contactformulier. Het is dan mogelijk een foto of video te uploaden zodat onze monteurs goed voorbereid uw kant op komen.
Bekijk hier onze bibliotheek met oprechte blogs en vlogs over terreinbeveiliging.